Logo
BlueBox BBS
4 yıllar önce
Çamaşır deterjanı üreticileri, insanların daha fazla sıvıyı daha hızlı kullanması için kapakları büyüttü.
.
Diş macunu üreticileri, daha fazla diş macunu almamız için çok fazla kullanmamızı istiyor. Televizyonda gördüğümüz o dev diş macunu parçası, aslında dişlerimizi temizlemek için ihtiyaç duyulandan çok daha fazlası.
.
Dükkanlar süt ürünlerini arka plana koyuyor çünkü bu, müşterileri mağazaya gitmeye teşvik etmenin, satışları bombardıman etmenin ve ek alımları teşvik etmenin bir yolu.
.
Modern ampuller, insanların daha fazla satın alması için daha hızlı tükenecek şekilde tasarlanmıştır. Orijinal ampuller onlarca yıl dayanabilir. Planlı Eskime ve insanları en son modeli satın almaya teşvik etmek için kasıtlı olarak eski cihazları yavaşlatma.
.
Akıllı cihazlar ve ev asistanları, duydukları her şeyi pazarlama amacıyla kaydediyor.
.
İnsanlık ne insanlığın
Zeka Problemleri
10 diş hekiminin 9'u tarafından önerilen diş macunu markaları...
İnsanlar oh iyi olmalı. gerçekte diş hekimleri paralarının çoğunu çürükleri ve kötü dişleri düzeltmekten elde etmektedir.
Tabii ki diş hekimi dişlerinizi çürütürse diş macunu tavsiye edecektir.
.
4 yıllar önce
BlueBox BBS, Yayın iletisine yanıt olarak

Henüz cevap yok!

Görünüşe göre bu yayının henüz herhangi bir yorumu yok. Bu yayına Zeka Problemleri tarafından yanıt vermek için, alttaki üzerine tıklayın